حواشی اردوی تیم ملی در دبی

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تمرینات تیم ملی فوتبال ایران در اردوی تدارکاتی دوبی همچنان ادامه دارد و روز سه شنبه نیز تمرین این تیم با شور و نشاط فراوان در زمین چمن باشگاه ایرانیان برگزار شد تا تیم کشورمان خود را بیش از پیش آماده دیدار تدارکاتی روز پنجشنبه با اردن کند.
در تمرین سه شنبه که از ساعت 10 صبح به وقت محلی آغاز شد، کلیه 23 بازیکن حاضر در اردو در تمرین گروهی شرکت کردند. محمد نوری و سایر بازیکنانی که آسیب دیدگی مختصری داشتند و در روزهای گذشته تمرینات اختصاصی را پشت سر گذاشته بودند نیز امروز به تمرین گروهی اضافه شدند.
تمرین امروز ابتدا شامل گرم کردن بدن ها توسط مک درموت بود و چهار دروازه بان حاضر در اردو نیز زیرنظر گاسپار تمرینات اختصاصی خود را انجام دادند. بعد از گرم کردن، دقایقی بانظر کادر فنی بازی هندبال را به شکل تفریحی و با هدف نشاط و شادابی انجام دادند و سپس کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران، بازیکنان را به دو گروه تقسیم کرد و با انجام بازی فوتبال، تاکتیک های موردنظر خود را به بازیکنان گوشزد می کرد. تمرین امروز بیشتر شامل دفاع، پرس و انتقال توپ از حمله به دفاع و بالعکس بود. این تمرین بسیار شاداب، 90 دقیقه به طول انجامید.
بعدازظهر سه شنبه بازیکنان به استراحت پرداخته و با نظر و اجازه کی روش به شهر دوبی برای گردش و خرید رفتند. دوشنبه شب نیز یک برنامه تفریحی برای اعضای تیم ملی درنظر گرفته شده بود و آنها شام را روی قایق صرف کردند.
تمرین بعدی تیم ملی کشورمان صبح چهارشنبه انجام می شود. تیم ایران عصر پنجشنبه در ادامه این اردو یک دیدار تدارکاتی با تیم ملی اردن برگزار می کند و عصر جمعه به ایران بازخواهد گشت.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط amin
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 381
بازدید هفته : 432
بازدید ماه : 423
بازدید کل : 72217
تعداد مطالب : 751
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1



http://royalsell.com/theme/images/royalsell-amudi.gif

javahermarket